Sweeney Todd izle

10 Şubat 2011
İzlenme:

Facebook'ta Paylaş
VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 9.2/10 (115 votes cast)

-Sweeney Todd: Fleet Sokağının Şeytan Berberi / Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street 2007 ABD,İngiltere / TÜRKÇE DUBLAJ veya Altyazılı-

IMDB Puanı: 7.7/10
Tür: Gerilim, Gizem,
Müzikal, Psikolojik, Suç

Yönetmen: Tim Burton
Oyuncular: Johnny Depp,
Helena Bonham Carter, Alan Rickman,
Jamie Campbell Bower, Sacha Baron
Müzik: Stephen Sondheim
Süre: 1 saat 56 dk

Kötü şöhretli Benjamin Barker’ın hikayesi Sweeney Todd ismini kullanmaya başladıktan sonra oldukça hareketlenmeye başlar. Londra’da bir semte berber dükkanı açar ve burada gizli amaçlarını uygular. Bayan Lovett ise sadık ve acımasız yardımcısıdır. Ancak Sweeney Todd için hiç kimse umurunda olmaz, aklındaki tek şey karısını ve çocuğunu kendinden koparan hakimden intikamını almaktır.. Sorgusuz ve gizemli cinayetler, Broadway müzikali eşliğinde ardı ardına gelmeye başlar.

Yönetmen Tim Burton ve vazgeçilmez yıldızı Johnny Depp’i biraraya getiren bu yapım, 2008 yılında Oscar Ödülüne layık görüldü. Toplamda da 20 adet ödül kazanan ve oldukça orijinal bir senaryoya sahip filmi VizyonFilmizle.Net olarak sizlerin isteği üzerine hem dublajlı hem de altyazılı ekliyor; iyi seyirler diyoruz.

VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 9.2/10 (115 votes cast)
Sweeney Todd izle, 9.2 out of 10 based on 115 ratings


ÖNERİ FİLMLERİMİZİ DE İZLEYEBİLİRSİNİZ:



Toplam 49 Yorum Yapılmış.

  1. zahi diyor ki:

    Müzikal Tarz Bir Flim İlk 5 Dakikasında Kapattım..jonnye Yakısmamıs

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -11 (from 11 votes)
  2. çoban diyor ki:

    en baştaki partlar türkce dublaj demişsin ama alt yazı admin… bi kontrol etsen iyi olacak …… admin

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  3. yagmur diyor ki:

    bence müzikal sevenler ve kana susamışlar kaçırmasın

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  4. burak (avimimus) diyor ki:

    bende hemen kapattım 1 ci part ta …

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -9 (from 9 votes)
  5. GÖKHANBİİ diyor ki:

    cok sacma bır fılımmıs ızlemeıgım kadar varmısta yaa yınede admın tskler…..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -8 (from 8 votes)
  6. doğa diyor ki:

    bu bi müzikal olduğu için şarkılara doğal olarak dublaj yapamıyacaklarına göre bnce biraz ilerlemelisiniz :D
    (kişisel tavsiyem Johnny Depp filimlerini altyazıyla izleyin daha anlamlı oluyo ) ayrıca merak ediyorum bir babayiğit senarist çıkıpta bu adamın oynayamıyacağı tarzda bir karakter yazabilicekmi ? tşkkürler admin

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +13 (from 13 votes)
  7. bora diyor ki:

    müzikal severler kaçırmasın çok ii..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  8. HAKAN diyor ki:

    hiç işim olmaz müzikalle

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -5 (from 5 votes)
  9. Murat diyor ki:

    Iste bunu bekliyodum ya çok sagol admin beyler film okadar ödüle layık görülmüş kötü demeyin güzel bi film iyi bi müzikal…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  10. pnarezgy diyor ki:

    izlenmez miiii <3 taparım ben onaa

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +4 (from 4 votes)
  11. a.harun diyor ki:

    çok güzeldi müzikal sevmem ama begendim

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  12. tayfun diyor ki:

    10 numara bir film gerçekten ödülleri haketmiş tavsiye ederim tam bir jooney deep klasiği…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  13. dfield diyor ki:

    Müzikal filmlerden hoşlananlar için kesinlikle 10 numara bir film…

    Bu arada üstteki bazı yorumlarda 5 dk. izledim yada 1.part izledim gibi yorumlar var eğer bu tarz filmlerden hoşlanmıyorsanız yorum yapıp insanları etki altında bırakmayın….Aksi taktirde böylesine bir filme kötü demek bence filmden anlamamaktan başka birşey değildir.

    film tarzları için filmlerin altındaki türe kısmına bakınız.
    TÜR:Psikolojik-Müzikal-Suç

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 3 votes)
  14. albey diyor ki:

    slmlar bir kaç gündür film izleyemiyorum hep hata veriyor crome da kullanıyorum ama bir çare bulamadım sorun bendemi genel bir sorun mu acaba?

    SORUN GENEL VE ÇALIŞMALARIMIZ DEVAM ETMEKTE

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  15. hey diyor ki:

    10 numara film. süper ya :))) müzikalleri sevmeyenler için film pek çekici gelmeyebilir ama onun dışında izlemeye değer bi film

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 3 votes)
  16. ender diyor ki:

    müzikalleri sevmeyenler için film pek çekici gelmeyebilir ama onun dışında izlemeye değer bi film

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  17. gülter diyor ki:

    müzikal bir film pek tercihim değildir ama çok ama çok güzel bir filmdi bence sadece çok saçma bitti daha farklı olablirdi…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -3 (from 3 votes)
  18. aşırıdozmelankoli diyor ki:

    ota boka şarkı mı yapılır lan, usturaya serenat yaptı adam. müzikallerden nefret ederim johnny var diye izledim teknik anlamda da bişey diyemem ama kusucam şimdi bu ne ya…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -3 (from 3 votes)
  19. melanie diyor ki:

    çok çok farklı çok şahane tim burton ve jonny depp var helena bonham carter var ne ortaya çıkacağı zaten belli..sanat ruhu taşımayan izlemesin light filmler izleyin gidin..sonrada kötü fln demeyin

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  20. sc0ut diyor ki:

    bu filmde de sorun var videolar görünmüyor

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  21. naz diyor ki:

    tr altyazılı 2. seçeneğin 2. partının altyazısı yok ilgilenebilrmisiniz?

    CEVAP: UYARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER, FİLM YENİLENMİŞTİR.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  22. naz diyor ki:

    ben teşekkür ederim ilgilendiğiniz bir çok site yorumları direkt siliyor düzeltmek yerine

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  23. demir diyor ki:

    ilginç bir film

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  24. ArdaGuzel diyor ki:

    bence mukkemel bır fılm bızım ınsanımız sırf vurdulu kırdılı fılm sevdıgı ıcın bu derece guzel sanatsal fılmlerden hıc anlamıorlar fılmden anlayanlar ıcın tek kelımeyle mukkemel bıde sweeney todd un 1968 versıonunu bulup sıteye koyarsan cok sevınırım

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  25. esma diyor ki:

    johnny deppin flimlerini izledim hepsi süper bu dahada süper çok da cix olmuş saçları yani herşeyiyle süper ama işte acı sonla bitmesi beni etkiledi!!!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  26. lifeofkaos diyor ki:

    harika insan johnny depp yine mükemmel bir filim..insan bu kadar zor rollerin altından bu kadar başarılı bir şekilde nasıl kalkabilir…filimi beğenmeyen arkadaslar hem sanattan hem oyunculuktan hiç bir şey anlamıyorlar ….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  27. berrin diyor ki:

    mükemmel bi film jonny ve helena harikalar

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  28. jack sparrov diyor ki:

    gerçekten çok güzel bir film şu ana kadar izlediğim en iyi filmlerden biridir. SANAT RUHU GEREKTİREN BİR FİLM (SANATTAN ANLAMAYAN LÜTFEN İZLEMASİN)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  29. farklıysan herzamanaranırsın diyor ki:

    JONNY VE HELENE BAŞKA NE ÇIKABİLİRDİKİ harika bi film

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  30. trtrtr diyor ki:

    ben aslında müzikalleri sevmem ama hayatımda izlediğim en güzel filmlerden biriydi. Helena ve jonny zaten favorilerimdir. Saçma sapan filmlere oscar verip böyle bir filme nasıl vermezle aklım almıyor doğrusu. Ama filmde insan johnny depp’in bu muazzam oyunculuğuna şaşıp kalıyor. Seside mükemmel her iksinin. Tavsiye ederim kesinlikle.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  31. 12345 diyor ki:

    ne biçim bi site bu yaa?? kadeşim madem modemi kapayıp açın diyorsunuz, öyle yapın. en güzel yerinde kaldı film!!! yerimde olsanız ne hissederdiniz haa? ha? ne hissederdiniz??? haaaa???

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 3 votes)
  32. tim ci diyor ki:

    oldukça değişikti. zaman zaman midem bulandı kanlı sahnelerden ama çok iyi işlenmiş senaryosu. tim burton toz attırmış yine…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  33. otantik adam diyor ki:

    12345 efendi bi sitem yapmışsın da siteye insanlar sana bedava film sunuyo sende kendini bayrak ediyosun…bizim millete para vermediği şeyler batıyo heralde…..bir ikincisi tamam zevkler ve renkler tartışılmaz fakat filme kötü diye pervasızca yorum yapan yeni ergen arkadaşlar için söylüyorm biraz o küçük dünyanızı aşın..site yönetimine de teşekkür ederim film için

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  34. sngl diyor ki:

    ”The Libertine” flimini de yüklerseniz sevinirim . . .

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  35. xxcxx diyor ki:

    johnny depp ‘e her rol yakısıyor adm nasıl bırı arkadas her rou kaldıra biliyor sadece admlrn boğazlarını kestiğinde kan akısı ck ınan dırıcı deıl yanlız bu adama komık roller daha cok yakısıyor :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  36. nihal diyor ki:

    siz ne anlarsınız filmden müzikalden ilk partta kapatmış önce izlemeyi öğren

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  37. ccxcc diyor ki:

    hepiniz film hakkında bısı bılmıyrsunuz hayatınızda bu kadar harika bi film izlediniz mi acaba sacma sapan konusuosunuz…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  38. xoxo diyor ki:

    birincisi müzikal filmden anlamıyorsanız o sizin sorununuz. ikincisi johnny depp’in oynadığı her film harikadır ve onun oynadığı bir filme kötü diyorsanız salaksınız ve son olarak da 20 ödül kazanmış bir filme yaptığınız yorumlara bakın.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  39. depp diyor ki:

    müzikal bi film.kesinlikle saçma değil.diğer izlediğim tüm filmlerden çok farklı bi konusu var.ama ben çk beğendim.zaten filmde johnny depp var diye tim yönetiyo diye izledim.pişman değilim.johnny depp<3

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  40. johnny demek bn demek :D diyor ki:

    bnce filme kötü yorum yok film mükemmel ötesi müzikalde süper helede I feel You Johanna tarafı ::D :D :D :D :D bn beğendm johnnyme ne yakışmaz :D

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  41. esra diyor ki:

    film güzeldi ama kesme sahneleri iyi değildi yine de johnny yaparda o film izlenmez mi yaaa

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  42. güneş diyor ki:

    tim burton ve johny depp ikilisi izlenmez mi , muhteşem bir film , özellikle tim burton tarzı filmler ve stop motion hastaları için

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  43. Eflatun diyor ki:

    klasik filmlere göre çok farklı ve duygu ağırlıklı

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  44. zülal diyor ki:

    çeviri berbat….kol ,ordu diye çevirilmiş…yok artık

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  45. sharlock holmes diyor ki:

    bazı arkdaşlar 1 parta kapatıldıgını söylüyor.anlamadıgım şey burda yorum derken begenip begenmedigindir.bu yorumlarda bu filmi izlemeyin diyor.şahsen ben 2 yıl önce izledim. izledigim en iyi müzikal film .ve unutmayın ” jony depp” senaryosunu okudugu filmde oynar….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  46. aşkın diyor ki:

    putlucker seçeneği yok mu film silinmiş

    ADMİN: FİLM SEÇENEKLERİ YENİLENMİŞTİR.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  47. FRIDM diyor ki:

    admın yıne meraklı fanın ben bı sey soylıcem yahu bu uyarı gelen vıdeolar bende hıc acılmıyor ne basta ne ortada ıngılzce bıseyler yazıyo modemı kapatıp acın dıyıceksın bılıyorum yapıyorum olmuyor nneeeeeeedeeeeeeeen? ya bunun nedenını bılıyosanız lutfen yazın yorumu okuyanlarda soruyorum bılen varsa yazsın lutfen????????????

    ADMİN: BU TİP FİLMLER MUHTEMELEN SİLİNMİŞ OLUYOR.. KARŞILAŞTIĞINIZ ZAMAN O FİLMİN ALTINA AÇILMADIĞINA DAİR YORUM YAPIN, YENİLEYELİM.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  48. Ardy diyor ki:

    ADMİN film açılmıyor daha doğrusu film silinmiş galiba

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  49. sanane diyor ki:

    fantastik harika bir film,bu 3lünün altından kalkamayacağı iş mi var.Anlamayanlar zaten izlemesin!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Film Hakkında Yorum Yapın

:Web Siteniz:

MAIL İLE TAKİP

Adresinizi Yazip Abone Olun Filmler Mailinize Gelsin:

(Dikkat: Size Gelecek Maili Aktif Etmeyi Unutmayin.)

REKLAM

FACEBOOK

TWITTER

FİLM ARAMA


© Copyright 2008 VizyonFilmizle.Net - Tüm hakları saklıdır. vizyon film izle ~