Cesaretin Var mı Aşka izle

14 Kasım 2010
İzlenme:

Facebook'ta Paylaş
VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 8.8/10 (60 votes cast)



-Cesaretin Var mı Aşka / Love Me If You Dare 2003 Fransa,Belçika / TÜRKÇE DUBLAJ-

IMDB Puanı: 7.6/10
Tür: Dram, Komedi, Romantik
Yönetmen: Yann Samuell
Müzik: Philippe Rombi
Süre: 1 saat 33 dk
Oyuncular: Marion Cotillard, Guillaume Canet,
Thibault Verhaeghe, Joséphine Lebas-joly, Gilles Lellouche

Julien, annesi ölmek üzere olan ve bir yandan da göçmenlik sorunları ile uğraşan birisidir. Sophie ise çekici bir bayandır ve bu ikili arasında değişik bir bağ oluşmaya başlar. Birlikte çok iyi zaman geçirmekte ve birbirlerine görevler vererek eğlenmeye çalışmaktadırlar. Bu eğlenceleri ve birliktelikleri zaman içinde çok büyük bir aşka dönüşür. Fakat yaptıkları küçük oyunlar, ilişkilerine zaman içinde engel olmaya başlar…

Romantik türde, aynı zamanda eğlenceli sahneler de barındıran ve Fransız sinemasının başarılı örneklerinden birisi olarak gösterilen bu filmde Başlangıç (Inseption) ve Büyük Balık (Big Fish) gibi başyapıt filmlerinden tanıdığımız güzel aktris Marion Cotillard baş rolü oynuyor. Bu filmi sizlere Türkçe Dublajlı ve her zaman olduğu gibi DivX kalitesinde sunuyor, iyi seyirler diyoruz.

Part1

PARTLI İZLEME SEÇENEĞİ:

PARTLI VİDEOLAR AÇILMAZSA , diğer izleme seçeneklerini (Vkontakte, Putlocker vb) kullanabilirsiniz.


Part2

Part3



VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 8.8/10 (60 votes cast)
Cesaretin Var mı Aşka izle, 8.8 out of 10 based on 60 ratings


Toplam 31 Yorum Yapılmış.

  1. aylin diyor ki:

    saçma

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  2. alone diyor ki:

    gayet güzeldi

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  3. öznur diyor ki:

    hem saçma hem güzeldi :):(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  4. mystery diyor ki:

    bence çok güzel bi film,romantik,komik…….
    insanın çocukluğunu hatırlamaması mümkün deil bu filmi izleyince:)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  5. kağan diyor ki:

    bu kadar saçma bir film izlemedim :D:D
    harikaydı kesinlikle izleyin en iyi fıransız filmleri arasına girebilir :D

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  6. delli diyor ki:

    cok sevdim

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  7. bayraktar diyor ki:

    ya şu filmleri sorunsuz izlemek için mozilla yada google chrome yükleyin diye yazıyor ama onlar bile işe yaramıyo kaçtane film açtıysam yarıda kesiliyo aaa pardon yarıya bile gelmiyor.hayır anlamıyorum ki ben mi sorunlu filmleri seçiyorm acaba

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
    • admin diyor ki:

      FİLMLERDE BİR SORUN YOK, BU SORUNUNUZ İÇİN SAYFANIN ÜSTÜNDEKİ UYARI YAZIMIZI OKUYUNUZ.. HAFTASONU YOĞUNLUĞUNDAN DOLAYI BU TİP PROBLEMLER YAŞANABİLİR; SAYFAYI YENİLEYİP YENİDEN YÜKLEME YAPMAYI DENEYİN LÜTFEN.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
  8. büşra diyor ki:

    3çncü açılmıyor bnde bndemi bi sorun var acaba..?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  9. selin diyor ki:

    karışık ama güzeldii

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  10. Tsunami diyor ki:

    Saçmalığın bu kadar güzel anlatıldığı bir film daha var mı ? Harika olmuş, seyredilir.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  11. cem diyor ki:

    filme sacma diyenlere sözüm: falm ismi siye bisey hatılatıyo mu bilmem ve eger filmlere olur mu böyle ses diyerek izlerseniz cevrenizdekilere yazık ve elimde olsa sizi film izlemekten men ederdim gercekten küfre gerek yok ve son olarak tek kelimeyle fil muhtesem :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  12. seli diyor ki:

    evet hem saçama güzelma

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  13. yk diyor ki:

    cok guzel

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  14. hilal diyor ki:

    çokkk güzel

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  15. emy_123 diyor ki:

    nedir yani busitelerdeki problem kardeşim içinde film yoksa açmayınn hay allahım yaa hiç bi yerde düzgün film yokk java var dowland maneger var adope var divx var nedir yani problem bendede deill açıklama yapın artıkk

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  16. irem diyor ki:

    çok güzel

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  17. bekir çelen diyor ki:

    ya admin bu nasıl iş lütfen hangi filme baksam böle oluyo filmi izlemek istiyorum yeniden yükler misin

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  18. azeri xalid diyor ki:

    cox gozeldi. baxmaga deyer filmlerdendi.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  19. cansu diyor ki:

    bu kadar mükemmel bir şekilde ve böyle saçma anlatılamazdı bi aşk :DD

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  20. kalp diyor ki:

    sacma ama güzl bilmiyorum karışık duygular icindyim sacma olan aşk işte .s bende sacmaladım by.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  21. Narmin diyor ki:

    Buyuk bi sacmaligin icinde cook guzel bi anlamli ask …… boyle bi ask filmi izlememisdim. tek kelimeyle mukemmel!!! mutlaka izleyin!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  22. kopukkral diyor ki:

    bu film ne bileyim birbirini aldatan 2 tane yabancı gibi sadece sonu cok hosuma gitmişti. fransız usulu ask işte aldatan aldatana :D sanki bizim filmler pek sadede neyse güzel film

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  23. selim diyor ki:

    izlerken sinirlerinilez fırlaya bilir sonra sopia nın bi gülüşüyle unuta bilirsiniz ama birbirlerini on yıl bekletmeleri saçmaydı ama izlenmesi gereken bi film

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  24. merve diyor ki:

    yorumlarınızın sadece SAÇMA kısmına katılıyorum.hayatımdaki dandik filmler listesinde -Vakit kaybı fazlasıyla…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  25. smilasyon diyor ki:

    saçma diyenler siz filmden ne anlarsınız
    bu bir aşk filmi
    ve aşk saçmalıklarla doludur siz neyin mücadelesindesiniz
    dünyada ünlü bi yapıt bu hanginiz daha önce film yaptınızda
    gelip burda ahkam kesiyosunuz
    pardon pardon
    yada siz aşk kavramının ne olduğunu bilmiyorsunuz
    izleyin ve gidin saçma sapan olan yorumlarınız onlarıda kendinize saklayın . . .

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  26. filmkolik diyor ki:

    film açılmıyor tekrar bır sorun olustu sanırım putlockerdan yukleyebılırsenız sorunsuz izleyebiliriz teşekkurler.

    ADMİN: FİLM YENİLENMİŞTİR.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  27. semanur diyor ki:

    ya şu taxi filmlerni de yklermsn

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  28. loli diyor ki:

    hayatımın filmi eskimiyor 10/10 ! ayrıca saçma değil ortada bir oyun var anlayana beyin bedava :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  29. Elif diyor ki:

    Film çok güzeldi, tavsiye ederim. :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Film Hakkında Yorum Yapın

:Web Siteniz:

MAIL İLE TAKİP

Adresinizi Yazip Abone Olun Filmler Mailinize Gelsin:

(Dikkat: Size Gelecek Maili Aktif Etmeyi Unutmayin.)

REKLAM

FACEBOOK

TWITTER

FİLM ARAMA


© Copyright 2008 VizyonFilmizle.Net - Tüm hakları saklıdır. vizyon film izle ~

Kapat [ x ]