Zindan Adası Türkçe Dublaj izle

23 Haziran 2010
İzlenme:

Facebook'ta Paylaş
VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 9.0/10 (395 votes cast)

-Zindan Adası / Shutter Island 2009,2010 ABD / Türkçe DUBLAJ-

En İyi 250 Film: 197. Sırada
IMDB Puanı: 8.2/10

Tür: Dram, Gerilim, Gizem, Psikolojik
Yönetmen:Martin Scorsese
Gösterim Tarihi: 12 Mart 2010 (Türkiye)
Oyuncular: Leonardo DiCaprio, Mark Ruffalo,
Ben Kingsley, Michelle Williams, Emily Mortimer

1954 yılında, Teddy Daniels (Leonardo DiCaprio) Boston’da Zindan Adası denilen yerdeki azılı ve akıl sağlığı yerinde olmayan suçluların tutulduğu Ashecliffe hastanesinden bilinmeyen bir nedenle kaybolan katili soruşturmakla görevlendirilir. Teddy bu hastanede gizli tutulan bilgilere ulaşmak ister. Çünkü hastanede gizemli bir takım olayların döndüğünü farketmiştir. Ancak hastane yönetimi bu belgelere ulaşmasına engel olur. Olayların daha da ayrıntılarına indikçe, kendi ile ilgili bir takım bulgular da elde eder. Artık yaşamından ve etrafındakilerden, geçmişinden şüphe duymaya başlamıştır…
Departed-Köstebek filminden sonra aldığı Oscar ödülüyle büyük bir üne kavuşan ve bu filmi de merakla beklenen yönetmen Martin Scorsese yine mükemmel bir yapım ortaya koymuş. Karışık bir kurguya sahip olan ve izleyiciyi psikolojik olarak her an değişime sürükleyebilen bir film. Yorumlarınızı bekliyor ve iyi seyirler diyoruz.

Fragman

FİLMİ İZLEMEK İÇİN part1,part2,VK,Putlocker vb YAZAN YERLERE TIKLAYIN.

Part 1

PARTLI İZLEME SEÇENEĞİ:

PARTLI VİDEOLAR AÇILMAZSA , diğer izleme seçeneklerini (Vkontakte, Putlocker vb) kullanabilirsiniz.

Part 2

Part 3

Part 4

Part 5

Part 6

VK HD Play’e basıp bir süre yüklenmesini bekleyin. Kesintisiz izleyebilir ve istediğiniz yerden başlatabilirsiniz.

VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 9.0/10 (395 votes cast)
Zindan Adası Türkçe Dublaj izle, 9.0 out of 10 based on 395 ratings


Toplam 192 Yorum Yapılmış.

  1. seLman diyor ki:

    ne abi yh sonu acayip sacma bitti bide bu adamla dertleri neydi de bastan beri bunu hastaneye atmak istediLer ?=????

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -2 (from 6 votes)
  2. choerume diyor ki:

    güzeldi sonuda güzel

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  3. metehan peker diyor ki:

    film süperdi daa öncede izlemiştim tekrar izliyorum bazı arkadaşlarda mal ve o adam gibi ruh hastasi galiba adana kurt tepeye yatiralim öyle adaya göndermeye gerek yok

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -5 (from 5 votes)
  4. funda diyor ki:

    Mükemmel bir film çok sürükleyici kesinlikle izleyin.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 3 votes)
  5. wanted02 diyor ki:

    filim çok guzeldı ama sonunda kım kazanıyor anlamadım adam delımıydı

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  6. leediablee diyor ki:

    ee şimdi ne oldu anlamadım. film başı güzeldi de sonu ne oldu… herşey yalanmıydı? adam delimiydi?
    hayatım boyunca hiç böyle bir film izlemedim. izledikten sonra aptala döndüğüm.

    birde herkes harika bir film diyor. film genel olarak güzel. ama harika bir film demek için film anlamak gerek… kesinlikle herkes izlesin. ama filmden sonra yorum yapsın :))

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 5 votes)
  7. ExdreaM diyor ki:

    harkulade mukemmel etkisinden gunlerce cıkamadıgım surekli sorguladıgım kelimelerin kifayesiz kaldıgı muazzam film. bana gore fight clubtan daha basarılı tabi tercih meselesi ve de anlayana :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  8. zelal diyor ki:

    film zeki insanlar için yapılmış bir başyapıt. bayıldım kesinlikle öneriyorum. sonunda vauww dedirtecek türden…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 4 votes)
  9. Llorente diyor ki:

    tedyy seçimini yaptı…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  10. akay diyor ki:

    anladığıma göre
    1.adam hiç deli olmadı sadece biraz rol yaptı
    2.iyi insan olarmı ölmek yoksa hayatının sonuna kadar canavar oalrak yaşamak mı sonrada görevlerielr onu aldı ve deniz feneri gösterildi yani o canavar oalrak yaşamayı seçmiş olmuyor mu ?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -4 (from 6 votes)
  11. akay diyor ki:

    ya da tam anlayammışm o ilk baştan beri deli tam olrak anlayabilen varsa açıklasın merakta kadlım :D

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  12. Johnpedrowsky diyor ki:

    İzlenebilir. Lakin The others veya The game gibi veya bi Fight club veya bi The prestige gibi bi veya bi Olağan şüpheliler gibi sonunda “maximal değerde ohaa dedirtecek” sonu yoktu bence. Biraz Leonardo Di Caprio’nun yüzü suyu hürmetine artık. Paylaşım için teşekkürler. Selamlar saygılar herkese.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 3 votes)
  13. ertunç diyor ki:

    yorumları okuyunca bazı arkadaşların filmi bir kere daha izlemesini tavsiye ediyorum. aynı durumu oniki maymun filminde bende yaşamıştım ve tekrar izleyince konuya vakıf olmuştum. güzel filmdi emeği geçenlere teşekkürler

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  14. aytekin akdeniz diyor ki:

    yuh artık filmi izleyipde hala anlamayan arkadaşlarda var yok o şerif değilmiydi felan.niye adada kalmasını istediler felan …arkadaş (ADMİN: FİLMİ ANLATMAYIN) . ve sonundada aslında iyleşdi ama iyileşmemiş rolu yapıp canavar gibi yaşamakmı iyi biri gibi ölmekmi dedi ve tercihini yapdı.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  15. aytek16 diyor ki:

    güzeldi yine her zaman istediğim gibi süpriz bi son……film dediğin sonunda anlaşılır…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  16. osman diyor ki:

    izlediğim en güzel psikolojik gerilim filmlerinden biriydi korku fazla yoktu ama gerilim yönünden çok başarılıydı özellikle bu filmin sonu müthişti hala izlemediyseniz çok şey kaybettiniz demektir

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  17. burak diyor ki:

    film o kadar karmaşıkki sonu hakkında birden fazla fikir ürettim :) acaba bu adamı idam türünden bir cezaya çarptırılmak içinmi yapıldı bunca oyun ona.veya diğer hastalardan farkı neydi.gerçekten çok etkileyici izleyicide etki yapan bir yapıt izlenmeli ama fazla etkisinde kalınınmamalı.özellikle takıntılı arkadaşlar izlemesin bunu :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  18. umut diyor ki:

    Bugüne kadar izledigim izleyecegim en kral en babacan filmmm

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  19. exminster diyor ki:

    müthiş bir kurgu, tam bir ters köşe, teşekkürler…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  20. nasir diyor ki:

    film çok güzel.lakin şunu da unutmayalım yönetmen işini güzel yapan bir yahudi.filmde yahudi soykırım ve
    naziler hemen hemen bütün yahudi yönetmenlerin işlediği gibi çaktırmadan beynimize işleniyor.şiddet sadece nazilere has değil.şiddeti ortadan kaldırmak sadece allaha kul olmakla sağlanır.zaten islam barış demektir.yaratılmış olan bütün varlıklara şefkatli merhametli olmalıyız.şidedetin olduğu yerde acı vardır acı bazen kendini hastalık olarak özellikle akıl hastalığı olarak gösterir.sağlıklı yaşamak için şeytana veya nefse değil sadece allaha kul olmamız gerekir.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  21. fabrice diyor ki:

    Tam bir psikolojik savas filmiydi dumura ugradum sonunda :).Filmi nasil anlamadiniz ki aslinda iyi bir analiz yaparsaniz polisin hasta oldugunu anlarsiniz hic supheniz olmasin :)..Neredenmi biliyorum :).Doktor kulede hosgeldin bebegim neden islaksin diyor oysa bu adamin sadece hayallerinde olan bir cumle :)..Filmin sonunda ise soke oluyorsunuz izleyin mutlaka izleyin ve hatta tavsiye edin facebookta siteyi linkleyin :).Harikulade bir film ama lutfen anlamayanlar yorum yapmasin..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  22. meçhul diyor ki:

    bi film sizi kendinizden bile şüphe edecek hissiyatını duygularınıza enjekte ediyorsa o film gerçekten bi baş yapıttır.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  23. cobanmeh diyor ki:

    Scorsee den baska ne beklenebilir diki.. Cok iyi vakit gecirtti iyi oyuncularla

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  24. mehmet diyor ki:

    bence 197. sırada olmamalı film diyince aklıma gelen ilk 10 bilemedin ilk 20 içinde bu film 197 kesinlikle haksızlık kesinlikle yaşıyoken bidefa olsun izleyin ben en az 5 defa izledim

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  25. robinhood diyor ki:

    ADMİN: AŞAĞIDAKİ YORUM, FİLM HAKKINDA İPUÇLARI (SPOILER) İÇERMEKTEDİR. FİLMİ İZLEMEDEN YORUMU OKUMANIZ TAVSİYE EDİLMEZ.

    arkadaşlar önce filmi izleyin sonra yorumlara bol bol bakacaksınız buna eminim :))
    şimdi böyle diyende var : arkadaşlar filmin başında dedim ki bu adam ilk filmde burdan çıkamayacak çünkü ikinci filmde büyük gişe yapmak için bizim bişey anlamamızı istediler bu yüzden gerçek ve hayal i karıştırdılar adam kesinlikle deli değil. filmin sonunda dedigi gibi biz onlardan daha zekiyiz,sadece onların istedigi gibi oldu.doktorun verdigi haplardan içtigi sigaradan onun hayal görmesini ve kaybolan kızın hikayesinin aynısı oldu dikkatinizi çektiyse gerçegi kabul etmeme olayı bunu ona kabul ettirmeye çalıştılar ama leanorda bunu aştı ikinci filmde ortagıyla ordan kesin kaçacaklar ve orayı kapattıracaklar….bu sölediklerime inanmayanlar olacak ama filmi eger degerlendirecekseniz filmin içindeki gibi karmaşaya düşmeden kuş bakışı bakmanızı tavsiye ederim…

    ama son sözü demeseydi bende bu arkadaşa inanırdım:Bir canavar olarak yaşamak mı yoksa iyi bir insan olarak ölmek mi”? yani bu sözle de adama deli dedim
    ama bu yorumlar daha da aklımı karıştırdı mesela şu :Teddy kesinlikle deli değildi. Adamı tuzağa soktular. Eğer dikkat etmişseniz ilk başta silahı teslim ederken sözde ortağı(doktor) silahı belinden çıkaramıyor teddy ona garip bir bakış atıyor…
    bide bu var :Teddy deli olsaydı mahkumları sorguladığında defterine ‘RUN’ yazan kadın ortağından gizli bi şekilde yazıp ona vermezdi…

    al işte bide bunları yazmış :leo deli bence ayrıntıları sayıyorum…
    1. adaya ilk iniyorlar herkes gergin ellerde silahlar fln hatta leo soruyo niye bunlar gergin diye orada polis burda herkes gergin diyor.
    2. içeri girerken tüm hastalar bunu tanıyor gülüyor hatta leo bir tanesine tanıdık gelmiş gibi uzun uzun bakıyo
    3. sorgu yaptığı insanlara kendi adını verince herkes bi acayip oluyor çünkü oyun olduğunu biliyorlar ve üzülüyorlar.
    4. peter breene yani kağıdı karaladığında sorguladığı adamın kalemden etkileneceğini nerden biliyo??
    5. yardımcısı 2 hasta sorguladıktan sonra ona andrew laeddis kim diye soruyo.
    6. dr. jeremiah naehring in leoyu nerdeyse iç dünyasına kadar tanımlaması
    7. esas aradıkları kadını sarp kayalıklarda bi yer gösteriyo buraya baktınız mı diyo sonradan kendisi gidip kadını orada buluyo yani bilinçaltına öyle işlemiş
    8. sorguladığı kadını filmde dikkat edin, izne çıkan doktorla ilgili sorular sorarken kadına doktor nasıl biriydi diyo kadın nazikti filinta gibiydi fln deyip yardımcıya bakıp gülüyo ve benzeri çook ayrıntı var.

    film kadar yorumlar karıştırdı :D bi dk ya nerdeyim bn :D :D

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  26. kemal diyor ki:

    güzel bir filimdi

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  27. Scorseseduysa diyor ki:

    “Departed-Köstebek filminden sonra aldığı Oscar ödülüyle büyük bir üne kavuşan” diyerekten film hakkında bir tanıtım yorumu yapılmış admin tarafından….Martin Scorsese oscar aldıktan sonramı üne kavuştu ? :) Öncesinde mahalle filmlerimi çeviriyordu :) biraz dikkat !

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  28. by_x diyor ki:

    admin linkler calismiyor

    ADMİN: FİLM SEÇENEKLERİ GÜNCELLENMİŞTİR.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  29. cem diyor ki:

    Robin sen kafanda kurgulamış oalbilirsin ama filmin ana fikrine ters yorum yapmışsın senin bütün bu kurgunu anında bitirecek bir sahne söyleyeyim. En başta geminin içindelerken yukarıdan aşağı sallanan zincirlere dikkat et onlardan bir tanesinin kelepçe olduğunu göreceksin, sence o kelepçenin ucunda kim vardı?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  30. mekan63 diyor ki:

    sayın admin filmi güncellerseniz sevinirim şimdiden teşekürler .

    ADMİN: FİLMİ YENİLEDİM, İYİ SEYİRLER.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  31. süleyman diyor ki:

    Biri bu film için ‘zeki insanlar için bir baş yapıt’ ve ‘sonu da vaav dedirtecek türden’ demiş.Bunu diyen arkadaştan bir ricam var Allah aşkına bi IQ testi yaptırsın :)) Sonun da da vaaav demiş,ya ne diyeceğimi bilmiyorum.Allah aşkına Zelal git kendini bi yerden at ve öl :)) Bunu yaparsan bende VAAAUUVV derim valla :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  32. süleyman diyor ki:

    Şimdiye kadar yüzlerce film izledim ve bu film izlediğim en boktan filmler arasında ilk ona girer.Sonuna kadar bekledim acaba ne olacak,çok defa kapatacaktım izlediğim zamana acıdım bu kadar izledim hele dur bakayım sonunda ne olacak diye.Tam anlamıyla bi fiyasko.BU FİLME İYİ DİYEN ARKADAŞLAR SİZDEN RİCAM FİLMDEN NE ANLADINIZ Bİ AÇIKLARMISINIZÇ

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  33. nazlı diyor ki:

    ***spoiler***

    ben filmin sonunu şu şekilde yorumladım:

    leonardo aslında filmin sonunda iyileşiyor. ama orda iyileşmemiş rolu yapıyor. “canavar gibi yaşamaktansa iyi biri gibi ölmeyi tercih ederim” derken de iyileşse de o kötü adamı kabullenmediğini anlıyoruz. çünkü karısını ve çocuklarının ölümünden kendini sorumlu tutuyor ve bu yüzden “canavar gibi” görüyor kendini. bu sebeple de iyileştiğini kabul etmeyip “iyi adam” olarak ölmeyi tercih ediyor. yani bence iyileşse de iyileşmemiş rolü yapıyor.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)

Film Hakkında Yorum Yapın

:Web Siteniz:

MAIL İLE TAKİP

Adresinizi Yazip Abone Olun Filmler Mailinize Gelsin:

(Dikkat: Size Gelecek Maili Aktif Etmeyi Unutmayin.)

REKLAM

FACEBOOK

TWITTER

FİLM ARAMA


© Copyright 2008 VizyonFilmizle.Net - Tüm hakları saklıdır. vizyon film izle ~

Kapat [ x ]