4. Tür – The Fourth Kind Film izle

28 Ocak 2010
İzlenme:

Facebook'ta Paylaş
VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 9.1/10 (54 votes cast)

-4. Tür / The Forth Kind 2009 ABD / Türkçe Altyazılı-

IMDB Puanı: 6.3/10
Tür: Bilim Kurgu, Gerilim, Gizem, Korku, Macera
Yönetmen:Olatunde Osunsanmi
Senaryo:Olatunde Osunsanmi
Senaryo (Kitap):Olatunde Osunsanmi
Yapımcı:Joe Carnahan, Paul Brooks, Jonathan Shore
Görüntü Yönetmeni:Lorenzo Senatore
Müzik:Atli Örvarsson
Süre:1 saat 38 dk
Oyuncular: Milla Jovovich, Elias Koteas, Corey Johnson, Will Patton, Hakeem Kae-kazim

Alaska’nın ıssız bir bölgesi olan Nome taraflarında, yıllardan beri insanlar gizemli bir şekilde kaybolmaktadır. Bu sırrı açığa çıkaramayan FBI dahi durumu açıklayamamıştır. Daha sonra bu gizem içinde, Psikiyatrist Doktor Abigail Tyler hastalarından birinde ilginç bir travmatik durum gözlemler. Hastasını yakın incelemeye alan doktor, gizemin uzaylılarla bir bağlantısı olduğuna dair ipuçları yakalayacaktır ve Nome’deki kayboluşlar yeniden araştırılmaya başlanacaktır.
Son derece başarılı ve kendi dalında ayırt edici özelliklere sahip bir film. Ne yazık ki böyle kaliteli bir filmi ülkemizde göremiyoruz; vizyona gireceğine dair bir ipucu yok. Ancak, sizler için Türkçe Altyazılı olarak sitemize ekliyoruz. Kaçırılmaması gereken sürükleyici ve oyunculuk açısından da çok başarılı bir yapım. Özellikle, Milla Jovovich‘in üstün performansı hayranlarını tatmin edecektir. Vizyonfilmizle.Net olarak iyi seyirler diyor ve filmi izledikten sonra yorumlarınızı bekliyoruz.

NOT: Filmi TÜRKÇE DUBLAJ izlemek isterseniz BURAYA TIKLAYIN.

Part1

PARTLI İZLEME SEÇENEĞİ:

PARTLI VİDEOLAR AÇILMAZSA , diğer izleme seçeneklerini (Vkontakte, Putlocker vb) kullanabilirsiniz.

part 2

part 3

part 4

part 5

Vkontakte 720p Play’e basıp bir süre yüklenmesini bekleyin. Kesintisiz izleyebilir ve istediğiniz yerden başlatabilirsiniz.

VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 9.1/10 (54 votes cast)
4. Tür - The Fourth Kind Film izle, 9.1 out of 10 based on 54 ratings


ÖNERİ FİLMLERİMİZİ DE İZLEYEBİLİRSİNİZ:



Toplam 120 Yorum Yapılmış.

  1. dygoac diyor ki:

    gerçek ya da gerçek olmaması önemli değil,filmi film olarak değerlendirmek lazım.gerçekten etkileyici bir film,gayet izlenilesi.hatta baya şok edici yani.bu arada bu kadar red edenlerden anlıyorum ki baya bi tırsmışlar ki korktuklarını belli etmemek için ”yok öle bişi” diye kendilerine bahane üretiyorlar aslında.rahat olun çocuklar geçti,film bitti.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  2. Gerek yok. diyor ki:

    Ben birraz inandım.Çünkü bizim güneş sistemimizin dışında ışık hızıyla bille gitmemiz için ömrümüzün yetmediği başka güneş sistemleri var.Bu kadar büyük bi evren sadece insanlar yaşasın diye yapılmış olamaz.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  3. isot diyor ki:

    yaw filmi izlemedim. ama sunu diye bilirim amerikalıların ve bazı cinsi seylerle alakalı cok durum var ama kardesım ve ben bazı seylere sahit olduk. cok ayrı yerlerde. ayrıca cok degısık dunya uzerınde bır cok hadise de yasanmıyor degil. değişik alemlerin oldugu da soylenıyor zaten dinimizde. olabilir deyip sadece filmin keyfine bakıcam. cok olumlu yorumlar gordum bi cok sitede. ve ilk kez yorum yazdıgım film olacak.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  4. falcon diyor ki:

    bence uzaylılar var inanıyorum ama bu cinler ve şeytanların işidir.çünkü haşa tanrı benim diyor yaratık orda… bu şeytanını yada deccalin işidir.. çünkü deccal ahir zamanda çıkacak ve öyle diyecek..o kadınıı içine girmiş ona mussalat olmuşlardır… kaççırılan kızda bence oda bir uzaylıdır bence ben gerçek görüntülere inadım ama allah müslümanları korur bu olaylara fazla karıştırmayın derim başınıza bela almayınn….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  5. Tolga K diyor ki:

    İzlediğim belki de en etkileyici gerilim filmiydi açıkcası ses sitemini kısıp ışıkları yakma ihtiyacı duydum!!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  6. esad diyor ki:

    aysun :) böyle birşey gerçek olamaz diyosun. çoğu film zaten gerçek olamayacak ieyleri konu alır. örneğin transformers; robotlar dünyayı basabilirmi ? başka gezegenden gelen ? peki. oldu varsayalım. garez serisi olsun. öyle bir varlık var olabilirmi ? böyle saçma yorumlar yapmayalım lütfen. filmlerin amacı bu zaten, olamayacak şeyleri oluyorumuş gibi göstermek …

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  7. olcay yesiltepe diyor ki:

    4. tür filmini izledim tatlim cok mantiksiz geldi bana neden bilmem inanip inanmamak sizin elinizde diyor filmin sonunda kadin kesinlikle bir uzaylinin insan beynine giripte o insanin hatirlayamamasini saglamak mesela hipnoz edilmeden o kisi ne oldugunu hatirlamiyor hipnoz ediliyor ve bir baykus gördügünü hatirliyor ve ondan sonra anlatamiyor kameralar kayit yapmiyor insanlar ölüyor ve kimse bisi hatirlamiyor bir uzaylinin böyle bir güce sahip olmasi mümkün degil sacmalik bir uzaylidan tanri gücüne sahip olmasi beklenmez:) bilmiyorum sen nasil buldun bu filmi ama bana cok sacma geldi ::)))

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  8. dinçer güvenç diyor ki:

    tam 8 gun bu fılmdekı olayları ve fılme karısmak ıstemeyen ınsanları arastırdım bazılarına maıl bıle attım ama ancak olayla ılgılı bazı seyler sorunca kımse gerı donmedı ve maıl box umu engelledıler ınanıyorum demıyorum ama terslık var gıbı gelıo bana

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  9. hasso diyor ki:

    ya etmeyin arkadaşlar gerçek olamaz ama ne hikmetse amerikalılar bi çok şeyin önce filmini yapıyor.artık testere filmi gerçek mesela :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  10. mzrt diyor ki:

    uzaya gelesiniz inşallah milla’nın bu kadar dandirik bir filmde oynayacağını düşünsem aklıma gelmezdi.. uzaylıların varlığı ile ilgili bir tartışma yürüteceksek de bu film ve böyle bir konu üzerinden değil en azından.. uzaylılar beni kaçırdı nedir yahu.. :)) ya sen 11 milyon insanı neden kaçırır durursun uzaylı !? test yapsan kaç bin yıldır aynı dna aynı kromozom huyu aynı suyu aynı.. git gel boşyere israf.. konusunun saçma oluşu da önemli değil uzaylı işlerinin de bir adabı var.. filme katılan sözde gerçeklik havası daha da bir itici olmuş.. sürekli “hadi be ordan” diyesini getiriyor insanın, konsantresi gelmiyor.. :)) kısaca “hadi kardeşim 51. bölgeye hadi”..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  11. yaratık diyor ki:

    film çok etkileyiciydi arkadaşlar izleyin

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  12. karevale diyor ki:

    beni nedense hiç etkilemedi bu film ve nedense ayırdığım zamana acıdım doğrusu.Film bana göre zaman kaybı tavsiye etmiyorum…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  13. blackatack diyor ki:

    Ben uzylılar olduğuna inanıyorum Allah sadece insanlar yaşasın diye bu koca evreni kurmuş olamaz bence uzaylılar var nasada şuan uzylı yakalandı ve bulmadık diye ısrarda etmiyorlar şu an 52. bölge hem uçuş izni hemde kentleşme için yasak çünkü oraya bir uzylı düşmüş sanrım ve bazılarıda diyorki inanmıyorum uydurduklaı yalan bence gerçek olduğundan dolayı korkuduğunuzu zannediyorum filmi daha izklemedim ama etkileyici olduğunu düşünüyorum uzaylıların insanlardan daha zeki olduğunu ve daha apytal olduğunu düşünüyorum çünkü daha zeki olarak belki onlardında insanlar gibi beyinleri var ama insanlar sadece beyinlerinin %10 unu kullnıyolar ama uzuylılar % 100 ünü kullnabiliyorlardır diğer yanda n daha aptallardır çünkü kuran da aklıyla hareket eden tek canlı insandır sanıyorum uzylıların da hayvanlar gibi iç güdüler i var . OKUDUYSANIZ TEŞKKÜR EDERİM BU BENİM GÖRÜŞÜM SİZDE KENDİ GÖRÜŞÜNÜZÜ AÇIKLAYIN SİZDE İNANMIYO OLABİLİRİSİNZ

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  14. alf diyor ki:

    yahu yorum yapmadan önce biriniz imdb de filmin oyuncu kadrosuna bi baksaydi filmde gerçek doktor olarak görünen diger kadının da aslında Charlotte Milchard adında bir oyuncu oldugunu görürdünüz. uzaylı diye bir sey yoktur. diyelim ki var. yahu bugüne kadar yapılan bütün uzaylı filmlerinde, dikkat edin o kadar gelişmiş o kadar yüksek teknolojiye sahip canlılar nedense hep dünyayı yok etmeye insanları öldürmeye korkutmaya çalışıyor. ama nedense de hiç yok edemiyorlar filmin sonunda. yani öyle bir gelişmiş ve de teknoloji sahibi canlıların dünya gibi kainatın en küçük gezegeninde ne işi var. hadi bizi ele geçirip köle gibi kullanma istegi var diyelim. bunun için ne demeye binlerce yıl beklesinler dünyayı ele geçirmek için. dünya ki insanlar cahilken bunu yapmak dsaha kolay olmazmıydı? biri de yorum yapmış demiş ki bir 50 yıl var bütün icatlarin yapıldığı yıllar. cenab-ı Allah dünyaya peygamberler gönderdi. ilk insan olan adem a.s. dünyada iken cebrail tarafından yetiştirildi. bir düşünün adem a.s kaç bin yıl yaşadı? bırakın bunları da açın kuran-ı kerim okuyun ve ne nedir öğrenin.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  15. arzunb diyor ki:

    FİLM YOK

    ADMİN: FİLM YENİLENMİŞTİR.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)

Film Hakkında Yorum Yapın

:Web Siteniz:

MAIL İLE TAKİP

Adresinizi Yazip Abone Olun Filmler Mailinize Gelsin:

(Dikkat: Size Gelecek Maili Aktif Etmeyi Unutmayin.)

REKLAM

FACEBOOK

TWITTER

FİLM ARAMA


© Copyright 2008 VizyonFilmizle.Net - Tüm hakları saklıdır. vizyon film izle ~

Kapat [ x ]