The Sunset Limited Türkçe Dublaj izle

2 Şubat 2012
İzlenme:

Facebook'ta Paylaş
VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 8.2/10 (204 votes cast)

-The Sunset Unlimited 2011 ABD / Türkçe DUBLAJ-

IMDB Puanı: 7.9/10
Tür: Dram, Psikolojik, Gizem
Yönetmen: Tommy Lee Jones
Oyuncular: Samuel L. Jackson, Tommy Lee Jones
Müzik: Marco Beltrami
Süre: 1saat 31dk

Black ve White olarak görünen iki insan bir odada, sadece bir masa etrafında neyi tartışıyor olabilir? Birisi ölüme duyduğu yakınlığı, dinlerin kendisine bir şey ifade etmediğini; diğeri ise yaşama tutunmanın verdiği gerekliliği ve tanrının varlığına sığınması gerektiğini savunuyor. Aynı zamanda dünyaya dair büyük fikirler çarpışmaya başlıyor…

90 dakikalık, kendi türü açısından son derece başarılı olan filmde, 2 büyük isim Samuel L. Jackson ve Tommy Lee Jones yer alıyor. Fikir ve din tartışmaları üzerine tek mekanda çekilen film için yorumlarınızı bekliyoruz. İyi seyirler.


VideoBam

VİDEOBAM İZLEME SEÇENEĞİ:

‘Close to Play’ yazısına tıklayın. Kesintisiz ve
istediğiniz yerden başlatarak izleyebilirsiniz.

VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 8.2/10 (204 votes cast)
The Sunset Limited Türkçe Dublaj izle, 8.2 out of 10 based on 204 ratings


Toplam 31 Yorum Yapılmış.

  1. ömer diyor ki:

    bu filmin başını izledim sadece yanılıyosam bütün film bi odada geçiyor.iyi film ama aynısını bizimkiler çıkarsa izlerim hristiyana göre dini savunuyor.ona rağmen izlediim ama rahatsız oldum..benim düşüncem böyle.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 14 votes)
  2. yeşilvesu diyor ki:

    çok mükemmel bir film… ateist ile dindar adamın felsefik tartışması

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +4 (from 6 votes)
  3. MrTween diyor ki:

    muhabbet tadında felsefe sevebenler için lezzetli bir film… ama inancına güvenmeyen izlemesin ;)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +9 (from 11 votes)
  4. LORD diyor ki:

    ongelile film icin sag ol ADMIN film fena deyildi ama sonda Beyazin inancinin …….. ….. oldu ben ……….. bekliyordum filmin konusu xiristiyanlikla alakali diyil omer inancla alakali Allah kimseyi iste Beyaz gibi yolundan sasirtmasin AMIIN…ADMIN senin siten superdi taki bu uploadlar kapatilana kadar lutfen daha iyi filmler ekle ve bula bilirsen daha guzel uploadlar bul emeye gore tsekkkurler basarilarinin devamini dilerim

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  5. Unknown diyor ki:

    İnancımın ne kadar sağlam oldugunu anladım , inancım saglam demiyorum ne derece saglam oldugunu anladım , kesinlikle ikiside hiç bi konuda yanılmıyor , bir odada bir masa karşısında cekilen bir filmi nasıl soluksuz izlediğimi anlamıyorum , film yarısına geldikten sonra bu odada biteceğini anladım . dini felsefe bir tarafa atsanda din üzerine konusuyorlar , ama bu hiç umrumda bile değil çünkü tanrı /allaha inanmayan biri olsada kesinlikle sonuna kadar haklı şeylerden bahsediyor , böyle biriyle konuşmak için yalvarabilirdim , adamın dediği gibi sadece sözcükler , sadece birşeylerden bahsetsin duymak isteyeceğim herşey onda saklı gibi , bir film olabilir ama insanın varlıgının temeli sadece sözcüklere baglı olarak oldugunu anladım sanki bir sözcük kelime duymak istiyeceğin bir kaç cümle sanki birşeylere daha yakın olabilceğin hissini uyandırıyo sanki birşeyler bir adım daha atabilceğinin bir kaç cümleyi duyabilmek için hayatını verebilceğim , bir film insanı bu şekilde yani yazdıklarım şekilde etkileyeceğini hiç sanmıyorum , bunlar tamamen gerçeğe dayanan gerçek terimler , gerçekler bilim kurgu filmleri gibi filmden etkileyemez cünkü onlar gerçek. inancım iğne ipliğine mi bağlı acaba peki eğer bu dediğim dogruyve o adamın dediğide dogruysa ki burda yalan olcak bir konu yok ken sahte olan ne ?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 5 votes)
  6. Genosse diyor ki:

    inancli,,eski mahkum bir siyah,,Ateist bir profesör,,müslüman veya tüek versiyonu olsaydi,,inancli olan ateistin kafasini allah icin keserdi,,hepsi bu…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +7 (from 15 votes)
  7. matira diyor ki:

    inancli,, zeki,,büyük tezat…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -4 (from 8 votes)
  8. Sevdali Yurek diyor ki:

    Film gerçekten mükemmel idi. Sadece bir odada geçen ve inançların her iki farklı düşünce tarafından sorgulanıp kıyaslanması, Gerçek ve gerçek dışı olayların arasında kalan düşünceleri telafus edilmesi..Harika idi.. Teşekkürler admin.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  9. etta diyor ki:

    İnancı ve ınanmayanı sorgulayan saglam bı yapım olmuş. Net olarak kendımızden bırşeyler bulabılceğımız ve ızlenmesı gereken akıcı bı fılm. Inanmayan ve körü körüne ınanmamayı secen ıcın yapıcak hıcbırsey yok. Nedenını sorgulamamak gerek.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 3 votes)
  10. yasemin diyor ki:

    yorumlar çok ğüzeldi,flimde öyle ğüzel,ateistle ile bir dindar hiristiyan arasında geçen fikir tartışmasını konu oluyor.bence bu filmin aynısını bizim müslümanlar yapsın..çünki seyrederken biraz rahatsız oldum.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 3 votes)
  11. ozden diyor ki:

    Merhaba…
    Filmi beğeni ile izledim; çünkü felsefeye karşı aşırı duyarlılığım var.teşkkür ederim admin. sevgilerimle.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  12. Raven diyor ki:

    keşke dublajlı olmasaydı.. gerçekten izlemek istemiştim.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  13. ali bey diyor ki:

    dünyanın ortasındaki adamın konusunu almışlar ama çakma orjinalini izleyin dehşete düşün

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  14. Asel diyor ki:

    Hayatın hiç bir anlamı yok sadece sözcükler…Hiçligin umudu…boşunalık..
    Karanlıktaki aydınlık mı yoksa aydınlıktaki karanlık mı daha dikkat cekici.?Filmi izlerken kesinlikle saglam olmanız şart:)
    filmin ilk başlarında inançlı adamın uzun bir konuşma ile herşeyi etkisi altına aldıgı görüntüsü ve filmin sonuna dogru inanmıyanın sarfettigi cümlelerle herşeye bi nokta koyması ve şah mat.İnançlı adamın şüphesi (şüphe etmek, sadece inanmak istemedigi şeyin dogru olmadıgına itibar etmek) arkasından inananın tanrı ile konuşması ve buna cvp bulamamışken fondaki müzigin devreye girişi vee guneşin dogumuyla sonlanan bi sahne.. anladıgım şeyde yanılıyor olmam muhtemel tabi..;)
    İnanan ve inanmıyan arasındaki ince çizgiyi o kadar güzel aksettirmiş ki.
    sıkılmadan büyük bi keyifle izledim.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  15. Asel diyor ki:

    ayrıca unknow a bi cvp..:)
    öyle biri tam karşımda duruyor:) vee onu her zaman büyük bi zevkle dinliyorum. inancımdan şüphe etmiyorum ama sorguluyorum zaman zaman haklı buldugum yönleri oldukça fazla. Derin ve aykırı insan seviyorum seni…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  16. dairuin diyor ki:

    samuel l jacjson’ı sevmeyen biri olarak rolü kotardığını söylesem de filmde sunulan argümanlara karşı verilen cevapların abukluğu yaşatılmak istenen hım birde bunu düşün tavrının içeriğinin basitliği filmi öldürmüş.daha iyisi için örnek the man from earth.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  17. muharrem diyor ki:

    doğru’su hiç bişey anlamadım anlasamda ne olacak sanki iki insan konuşuyor bu işten ne anlıyorlar sa ?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  18. bulut diyor ki:

    bu olayın türkiyedeki yada her hangi bir müsliman ülkedeki karşıtı daha farklı olurdu … admin teşekkürle bir nevi IQ testi gibi adamların surduğu sorulara sizde cevap veriyosunuz içinizde fakat benim için bir anlam ifade etmiyor izlediğim diyer filimlerden bi farkı yok nekadar az düşünen insanların nekadar çok kelime yapmaları yanlı hoşuma giden bir söz var: GÜNEŞ HERGÜN AYNI İTİN KIÇINA DOĞMAZ…. TEŞEKKÜRLER ADMİN…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  19. akide diyor ki:

    inanmak içinde inanmamak içinde sayısız sebepler bulunabilir…düşünce yapımız ne tarafa ise o yönden bir çekim alanı oluşuyor bize…ama sadece sözcükler mi?? I-ıh bizi biz yapan eylemler değilmi sözcüklerden ziyade neyse asırlardır süren tartışmanın tatlı bir sohbet versiyonu felsefi boyutta …emeğe saygı…bravo admin…Ves’selam…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  20. mutlu diyor ki:

    7.9 gibi bir IMDB puanı verilmesi şaşırtıcı.Belki çevirilerde yetersizlik var bilemiyorum.Konu daha yalın bir dille anlatılabilir ve etkin olurdu.İnanmak veya inanmamak için ikna edici somuta dayalı örnekler verilebilirdi.Kendi açımdan doyurucu bulmadım.Teşekkür ederim.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -2 (from 2 votes)
  21. ggg diyor ki:

    yukarda inanç,zeki, büyük tezat yazan (zekasına güvenen gerizekalı) dünyada milyarlarca inançlı insan var düşündün mü hiç acaba zekaları yetmediğinden mi inanıyorlar ? bi insan ancak senin kadar düsünce özürlü olabilir sana aklının yetmeyecegi bi çok şeyi söylemek isterdim de ortam buna müsait değil. Allah seni ıslah etsin

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  22. islam davetçisi. diyor ki:

    unknown sana e posta mı veriyorum. umarım bu siteye bir kez daha girersin ve adresimi görürsün.
    konya_b_i_l_i_r_ya@hotmail.com bu adresten bana ulaş. söylediklerin çok doğru. fakat filmde şöyle bir problem var. profesör olan kişi alanında uzman. adam çok haklı. ancak tanrıyı savunun kişi ise alanında uzman falan değil. hadda bırak uzmanlığı uyduruktan bir dinci. hakikatler bambaşkadır. ve öyle bir hakikat vardır ki. eğer o hakikatın tadını bir kez alırsan bir daha asla bırakamazsın. yanlış anlama sana namaz niyaz demiyecem tabiki :) beni bul işte ya. seninle konuşmayı gerçekten çok isterim. ayriyeten bu tarz şeyler konuşmak isteyen olursa adresimden bulsun beni. muhabbeti çok severim. ayrıca sadece sanaldan konuşan bir tip değilimdir. yüz yüzede görüşebiliriz.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  23. selammmmmm diyor ki:

    islammm davetcısı ATATURK hakkında konusalım senınle ne dusunuyorsun turkıyeyı turkıye yapan ve ALLAH tarafından gonderılen bır kurtarıcı ıcın?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 3 votes)
  24. Allahu Akbar diyor ki:

    merhaba.. film icin tessekkurler.. ya bu film icin bazilari inanclarini deyisdirmek falan isterler mesela ateist olmak gibi.. sakin oyle bi sey yapmayin.. filmde neden muselman deyil de bir hiristiyan zenci oynanmis diye bi soru sordunmu hic?? sormadinsa simdi sor ve cevabini dusun.. cevabi seni dogru olan yere goturecek.. Allaha emanet olun

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  25. empati diyor ki:

    gördüğüm en iyi filmdi işte film diye buna derim o kadar diyorum

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  26. fatih244 diyor ki:

    filim on numara yorum yapan arkadaşlara tek tavsiyem, inancınız ve inançlığınızı serbest bırakın ve kimseyi kendi düşüncenize asla çekmeye çalışmayın. düşünce akar yolunu bulur herzaman.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  27. sus payı diyor ki:

    kendine biraz olsun acıyorsan izleme, saçma ötesi bir film, nedeni ise gayet açık, bir doktor elindeki neşter ve hassas bir takım araçlarla ameliyat yapar, eger sen bir adamın eline balta verir, önüne bir hasta yatırır ve ona “hadi iyileştir” dersen, işte bu film deki gibi olur sonuç yani hasta iyileşmez, var olan sağlığını da kaybeder, paramparça olur. Din dediğiniz şey kişinin vicdanı ve aklı kadardır. Bu bir horoz dövüşü ile değerlendirilemez, yada masa başındaki iki adamın zırvalıkları ile… Eğer zaten kişi inancını bu iki at yarışı kaçkını herifin lakırtılarıyla sorguluyorsa vay onun haline ve vay onun inancına.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 4 votes)
  28. Onur diyor ki:

    Filmi beğenmedim. Aslında bu tür konular beni hep cezbetmiştir ama filmdeki görüşler çok da çarpıcı ve yeni değiller. Önce film hakkında yapılan yorumları okudum. Belki o yüzden beklentim arttı. Yİne de tarafsız bir gözle baktığımda film pek başarılı değil. Yorumları okumasam, konu hakkında bilgim olmasa sıkılıp kapatırdım. Hep çarpıcı bir fikir gelecek mi diye bekledim.
    Beni gerçekten şaşırtan film “from earth (dünyalı)” olmuştu. Konu benzer sayılır. Onu izleyin, sonra buraya tekrar yorum yapın arkadaşlar.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  29. empati diyor ki:

    onur önerdiğin filmi izledim zevkler ve renkler denilen lafı hatırlatıyom sana bu bir ikincisi sen bu filme itimat ediyorsan sana hiç bieşy demiyom adam bi baktım isa oldugunu söylüyor sonra zaten filmin ortasında falan sonra sonunu iyice kafamda kurdum ve aynısı çıktı sonra adam isa olmadıgını soylıcek herkez gidicek sonra kıza gelip herseyı anlatmaya dewam edecek bu kadar basıt bı fılme 8.0 vermesini anlayamadım(dünyalı filmi için) ben imdb nin… sana söyliceğim tek şey anlayamadıgın dolayısıyla bilmediğin bi konu hakkında yorum yapma derim sana (the sunset limited için )

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  30. ömer diyor ki:

    bi şey anlamadım… bu beni geri zekalı yapmaz umarım.. iki ihtiyarın dindarlık ve ateislikle ilgili felsefi atışması diyebiliriz.. ilk iki ve son part’ı izledi ve bu benim hayatımdaki ortalama 60 dk’nın çöpe atılması oldu..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  31. ali23 diyor ki:

    sus payı iyileşmek veya iyileşmemek insanın elindedir. Öyle olmasaydı en iyi cerrah olan Dünyaya gönderiliş amacı ameliyat olan peygamberlerin karşılarında kimse olmazdı. Kısacası Musaların karşılarında firavunlar her zaman olacak.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Film Hakkında Yorum Yapın

:Web Siteniz:

MAIL İLE TAKİP

Adresinizi Yazip Abone Olun Filmler Mailinize Gelsin:

(Dikkat: Size Gelecek Maili Aktif Etmeyi Unutmayin.)

REKLAM

FACEBOOK

TWITTER

FİLM ARAMA


© Copyright 2008 VizyonFilmizle.Net - Tüm hakları saklıdır. vizyon film izle ~

Kapat [ x ]