Romance Film izle

23 Ekim 2009
İzlenme:

Facebook'ta Paylaş
VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 7.4/10 (266 votes cast)

romance film izle, romance filmi, romance film, romance izle, romance filmini izle, romance erotik

-Romance / Fransa 1999 Türkçe Altyazılı +18-

Ülke: Fransa
Tür: Drama, +18
Yapım Yılı: 1999
Filmin Süresi: 95 dk.
Vizyon Tarihi: 13 Ağustos 1999

Filmin sloganı “Romantizm ve aşk geçicidir, Seks ise herşeydir”. Aslında böyle bir slogandan sonra yorum yapmaya bile gerek yok ama yine de açıklamada bulunalım.
Film iki sevgilinin gündelik yaşamı içerisinde başlıyor. İlkokul öğretmeni Marie, Paul’u seviyor fakat cinsel ilişkilerinde bir türlü tatmin olamıyor. Kendisi mankenlere taş çıkartacak fizikte olan Marie, arzulanmadığını anlayınca başka yönlere kaymaya başlıyor ve kendini önüne gelenin kollarına bırakmaya başlıyor. Ta ki kendisini en çok doyum noktasına ulaştıracak kişiyi bulana kadar..
Film, cüretkar sahneler ve yetişkin içerik barındırıyor. Konusu ise dramatik bir şekilde ilerliyor. Bu tarz filmler her zaman ilgi çekmiştir ve eminiz ki bu film de ses getirenlerden biri oldu.. Vizyonfilmizle.net olarak iyi seyirler diliyoruz ve yaş sınırına uymanızı rica ediyoruz.

SİTEMİZDEKİ +18 İÇERİK TAMAMEN KALDIRILMIŞTIR.. LÜTFEN YANDAKİ MENÜDEN DİĞER FİLMLERİMİZİ İZLEYİNİZ. TEŞEKKÜRLER.

VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 7.4/10 (266 votes cast)
Romance Film izle, 7.4 out of 10 based on 266 ratings


ÖNERİ FİLMLERİMİZİ DE İZLEYEBİLİRSİNİZ:



Toplam 29 Yorum Yapılmış.

  1. oktay diyor ki:

    izlenmiyor

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 5 votes)
  2. admin diyor ki:

    Film butun parcalari ile izlenebilir durumda ve sorunsuzdur.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 3 votes)
  3. Velii diyor ki:

    Süperdi teşekkürler

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  4. aykut diyor ki:

    bence filme fransız kalmayın

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  5. xx diyor ki:

    süper bi film tşklr

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  6. murat diyor ki:

    harbiden bu açılmıyo nasıl açabilirim bunu bana biri tarif adebilirmi

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  7. özgür diyor ki:

    sitenin sağ tarafındaki reklam sizi çok etkiliyor filmler izlenmiyor veya ekran tam gözükmüyor adminlere duyurulur yoksa filmler güzel ama o reklam orda diye insanın izleyesi bile gelmiyo yarım yarım

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  8. rosi diyor ki:

    KADIN SİBEL KEKİLİ YE BENZİYOR

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  9. aida diyor ki:

    ne kadar tatmin olamıyan kadınlar var bir bilseniz korkunç! ve erkekler çok benciler~~aida~~

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  10. uğur diyor ki:

    ayda sanırım sende onlardan birisin

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  11. şaşkın kedi diyor ki:

    10 üzerinden 10 erotik filmler içersinde en güzellerinden birsiymiş herkese tavsiye ederim

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  12. berk diyor ki:

    bence fılm cok curetkar sahneleri var porno yıldızı rocco bıle oynamıs kızda sıbel kekıllı gıbı ıyıama adam kızı nıye beglı yor kı onun yerıne sevıssın sonra bırlesme ohhh kocasının ölmesıde ıyı oldu bı halta yaramıyordu adam zaten…. [email protected] bayanlar eklesın

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  13. wendy and lucy diyor ki:

    o kadar acayip ve komiksiniz ki siz millet. insanlar avrupa’da bu filmleri azdıklarında izlemiyolar ya da erotikler diye; iyi bi yönetmenin filmi bu.izlemeden önce araştırmazsınız tabi hadi neyse.niye böyle bu millet bi de aida’ya laf atmış biri falan cık cık cık yani.şu lanet tabulardan bi kurtulsak herkes bayram edicek de.neyse sinirlenmiyim ben.en azından farkında olmadan sanatsal filmleri görmüş oluyosunuz böylece.bu da bişe.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  14. kokhucre diyor ki:

    Merhaba admin görevi yapan kardeşim insanların salak salak hatta başkalarını önemsemeden yazmalarına ve gereksiz bir şekilde msn yada benzer adreslerini vermelerine müsade vermemelisiniz bence !!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
    • admin diyor ki:

      Genelde vermemeye çalışsak da bazen gözden kaçabiliyor, uyarınız için teşekkür ederim. Mutlaka çok daha dikkatli olacağız.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
  15. MERSİNLEE diyor ki:

    süperrrr bir film kadın çok …

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  16. avatar diyor ki:

    ömrümde gördüğm en saçma filim…..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  17. manyetik diyor ki:

    film cok guzel olmus admın bey kızlar sızlerde yasamak ıstıyorsanız arayın benı 0541 491 88 45

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  18. çağlar diyor ki:

    şu ortadaki reklamlarda kurtulamadık..bu siteyi bırakcaz sonunda kapatamıyoruz..yazıyı bile zor yazıyoruz

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  19. erdi diyor ki:

    izlenmiyo

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  20. onur diyor ki:

    film açılmıyo admin

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  21. tanju diyor ki:

    yavrum benim ya avrat çok tatlı

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  22. nedim diyor ki:

    turkce altyazisi vardi eskiden simdi niye yok

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  23. tolga diyor ki:

    film acılmıyor diyen arkadaşlar flaş player yükleyin eger film yine acılmazsa bilinki net hızınız az ozamanda pc kapatıp acmak gerek ben öle yaptım film acıldı pc kapatıp acın eger flas playeriniz varsa tabi ? film için kadını ilk beceren adam rocco sefleddi bu adam dünyanın en ünlü hangi filmde oynamışsa izlenir seks sevenler için söylüyorum saygılar ..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  24. berk diyor ki:

    türkcesı varsa yayımlayabılırmıyız acaba fransızcam cok kotu

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  25. casus diyor ki:

    admin film çalışmıyor

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Film Hakkında Yorum Yapın

:Web Siteniz:

MAIL İLE TAKİP

Adresinizi Yazip Abone Olun Filmler Mailinize Gelsin:

(Dikkat: Size Gelecek Maili Aktif Etmeyi Unutmayin.)

REKLAM

FACEBOOK

TWITTER

FİLM ARAMA


© Copyright 2008 VizyonFilmizle.Net - Tüm hakları saklıdır. vizyon film izle ~

Kapat [ x ]